Gårdagens Story - Bilfärd, gråt och läsning

Igår så åkte vi från Delsbo. Vi hade de jättebra däär. <33
De tog cirka fyra timmar. Läste Syskonkärlek av Katarina Von Bredow, mådde inte illa, tjooho! Du har just nu läst ett stort underverk enligt Frida J!

Jag grät två ggr igår (elr andra gången höll ja på att börja göra de) En gång när ja tyckte d va läskigt när pappa körde så fort. Å så sa ja att ja ville att han skulle sakta ner men han lyssnade inte, å de fick mej att gråta, av rädslan.

Andra gången var när vi befann oss hemma å ja hade bjudit hem Emma I för lite filmtittande av den film som ja i en veckas tid nu viljat se, vi kollade från datorn (den var nerdladdad). Pay It Forward (på svenska Skicka Vidare) , även fast ja visste hur den skulle sluta, (en tjej sa de till mej, :S) , så blev ja ändå rörd. Ja hade sett slutet på filmen tidigare oxå.

Ja, jag ska SKICKA VIDARE, se filmen så kmr du också vilja de sen!

10/10 , man har ingen aning om hur den kmr att sluta, å de är de som är så himla bra!!

SE FILMEN!


Igårkväll så läste ja ur boken Syskonkärlek som jag lånat av min kusin Jennifer. Lånade den pågrund av att den ja hyrde på bibblan är försvunnen. :( , täänk om räkningen blir jättedyr! men, kmr till saken: Boken är superbra och igår hände de otroligt mkt ;) , Den borde du läsa! ;)

Hej Hej,  pepparsprej! , aaaaaaaaaaaaah , måste kila, xD , (just kidding)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0