Hejdå Jennifer :'(, handduksfrida på torget och bloggbilder

Dan började med att Jennifer och jag vaknade av att mamma och pappa höll på i köket, kl halv nio, :( :@.
Jennifer och ja kollade på Tempartion Island, som jg har sett ett antal gånger, men den var bra. ;) , ´

Vi sjöng Singstar Schlager och skojjade runt bland alla låtar.
Jennifer skulle åa innan kl tolv. Vi mötte moster och lillis på ICA. Sedan vare dags för ett hejdå. Tråååkigt. :(
Jennifer fick ett hej med Emma I oxå. ;)

Emma och jag gjorde ordning oss för att gå och bada. Det slutade me att vi hade gått till två ställen utan att ens lägga oss ner, vi gick till torget, och jag som bara hade bikini och handduk på meej, :O, de måste ha sett konstigt ut :P . Skäämdes ;P , alla gick ju där me kläder .. XD , 

Emma och jag avslutade dagen med lite Singstar och sedan med kameran i handen. Håller på att göra en header nu, och kanske en bakrund också? :D , vem vet, vem vet, JAAAG. XD 

Såå, nu vare dags att starta Adobe Photoshop CS3. ;)

Hejdå på er, skriver ett inlägg när jahar lagt in headern också! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0