Ska man vara kvar så får man lyssna på de goda människorna och inte på idioterna som inte förstår att vissa kommentarer kan göra en lite ledsen

Asså jag brydde mej inte så mkt om dendär kommentaren, men visst så blev jag häpen. Trodde liksom att folk förstod att man inte skriver så, men vissa kanske inte har nån hjärna.

Mennu har ja iaf hört att tre st kompisar läser min blogg ofta, XXD. Asså herregud var glad jag bleev. ;)

Alla borde ha bloggar, fattar ni vad kul ? :P

Elr tkr du kanske inte att de är kul  ?

Denna låt hittade Jennifer, jag tror jag har hört den nån gång innan men ja gillar den iaf Michael Buble - Everything:
 

Låten heter My Happy Ending med Avril Lavigne:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0