JAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaa! XD

Jaaa! , ni nådde målet till 26 besökare;) , duktigt gjort ;) haha ;) Det är mitt förra rekord, men de räcker ju med en ynka besökare till så har ni knäckt de ;)

Nu så jar ja sett på Recept på ett långt liv. Det var bra. :) Såg du programmet? :P

Imorgon kommer jag nog att kunna se Pay it forward via min dator, :P .
Hoppas inte ja blir rädd bara ... :S , ensam kanske liksom, huu. Får se hur ja gör, ja kanske inte ens vågar att se den ensam. Åldersgränsen är ju endå 11 år, ja , ja vet, ja är ju 13. Men TÄNK OM liksom, ja menar, ja blev ju dödskrämd av Sjätte sinnet, och den var från elva år den oxå :O , ne, nu har ja bestämt mig, om ja ska se den så ska ja inte se den själv :) .
 Nu så har Pay it forward laddat 19% , de står att de är ungefär 7 och en halvtimme kvar innan den har laddat klart, men de kan ju ändra sig fort :P ,

Nån som vet nån nedladdningshemsida som är bra ? ^^

Sov så gott nu,

Bajj från Frida xP


Kommentarer
Lovisa

Om du går in på designadinblogg.se så kan du läsa där hur du fäster bakgrunden. Den koden alltså. Vart den ska sitta. Hon förklarar nog bättre än vad jag gör.

2008-06-30 @ 23:37:04
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Sonja

ÅH NEJ! Jag grät i timmar efter Pay it forward! Haha akta dig, fast du kanske inte är lika blödig som jag :P Tur för dig i sådana fall :)



Jag kan inte se min statistik sedan jag bytte plattform, blir tokig! Ska nog kolla upp det där... Man vill ju ha koll på om det stiger eller sjunker!

Sov gott!

2008-07-02 @ 02:36:55
URL: http://sonjalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0