Nu äre snart summeeeeeer holiday XXD <33

Whoho! Xd , alla vanliga skoldagar är över nu, inge mer tid i lustjakten ! :D
På månda ska vi bara städa å öva i kyrkan, sen på tisdag så gäller de! :P ,

Ska till grönan på lördag , ^^ . Me Estelle och her friends :) <3
Har ni bestämt mig för att gå in i spökhuset och åka tilt, ^^ :S , kmr va skrajj när vi åker därifrån , :P , :S .
Aja, jag ångrar mig fortfarande inte, även om de säkert kmr att vara superduperskrikit och läskigt där inne. :S 
Jag går runt å tänker, jag ska KLARA det, det ska jag!!  :D
Men frågan är om ja gör de? ^^

Om Veronica är med så är de väl inte så farligt, då behöver man ju inte bli så rädd, (hon verkar nämligen inte vara rädd för någonting på grönan! :O , helt crazy jag veet! , förra gången så satt hon bara normalt i uppskjutet! ::O , jag vill oxå vara ssåe, fast sån kommer ja ju aldrig att bli Xp) I uppskjutet så satt ja ju typ helt stelt å tyckte att de kändes som en mardröm , fast ja vill endå göra om de , ^^, fast denhär gången med mat i magen. Hoppas inte dendär galningen sitter där igen , (som är en risk på 1 000 000 Xd) , när vi var högst uppe sa han : ut med armarna och ut med benen, då skrek Estelle aldriiiiiiiiiiig , påväg ner , hahah Xd , ^^.

Längtar som en dåre ! ,  ::D ,

Sköönt me lite sovmorgon imorrn ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0