den 20 maj,

Ja börja dan me att vakna av att mamma kom in å sa att klockan var tolv. Ja tänkte: Herregud, blev de så sent. ja hade sovit i 11-12 timmar. :O , å ja va ändå inte trött när ja gick å la mig igårkväll, vissa saker går ibland inte bara att förståå. :D

Efter att klätt på mej å fixat ordning mig så gick ja ner å åt lunch me mamma i lusthuset, yoghurt me banan å lite flingor, en macka å lite juice. När vi satt å åt tänkte ja på vad ja skulle göra efter, men den tanken av överdragen ganska fort, Marcela ringde. :D

Mamma skjutsade mig till Marcela, även om ja ville cykla. :( , men vi hittade inte hjälmen å mammas cykel var inte pumpad. :( .

Marci å ja hade de superkul. :D , vi hoppade studsmatta med en sådär som hundar springer igenom, en tunnel liksom, fast den var ju inte till för hundar dårå men. :P , Vi ställde oss inuti den å hoppade, å föll med den på studsmattan. XD , å låg ner å så fick dom andra hoppa.  ;P De va kul. Sedan så satt vi vid datorn ett lite tag. Å Efter de så sjöng vi Sing Star Shlager, de va jättekul, ja har aldrig kört de förut.

Vi hade en toppendag. :P

Ja är lite arg på mej själv för att ja gick å la mej vid tolv-ett igår, dom timmarna borde ja ha lagt hit till idag istället. :)
Gjort är gjort, får väl ta å lägga mig tidigt nån annan helg, :P , som om ja kmr göra de , XXD (skratt) .

Ha en bra kväll
Kram Frida ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0