8 minuter kvar

Nu har jag varit tvungen att gå upp tidigt. Men de är kul att gå upp tidigt, speciellt när man ska flyga. ^^
Vi lyfter runt tio-tiden och flyger i nio timmar. Jag ska sova och träna inför alla prov. (: OCH LÄSA
Har tre st böcker med i handbageget, Georgia Nicolosons dagbok, Afrodite och hämnden och Jag såg honom först!

Haha, hörde nu att Moltas har ätit upp all mat han har fått imorse, den som skulle räcka i två dygn. Moltas gör alltid så, glupsk som han är. <3 Kommer att sakna honom <3 och kommer att sakna er, jag kommer längta efter alla mina kompisar...

När jag är i USA så kmr jag nog inte kunna skriva med åäö, så ni får vänja er vid a:et
Jag kommer förmodligen att lägga ut bilder för dagarna och skriva en snutt om dagen. Är inte säker på om man får kopple in USB-kabeln å så.. men de löser vi... Kanske ja publicerar dom när ja kmr hem,.

Ha de bra nu, puss puss :D<3


Kommentarer
Agge

Svar: Tack för att du sa det, men vi har nog olika hår, mitt har egentligen ingen skilnad på.:)

2008-10-19 @ 16:38:26
URL: http://agge1.blogg.se/
e m m a

Svar: Hej söt. Nu har du ju åkte till landet långt borta.

Antar att vi hörs sen när du kommer hem igen. Kramar!

2008-10-20 @ 09:58:19
URL: http://harnqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0