Avforande/avforingsatande fiskar, Everglades och shoppingdag

Hello guys ! I'm in the United States of America! <33 :D , hahaha :P
Har har vi det toppen. Idag ar det en solig dag och jag har varit i solen en hel del, man vill ju bli brun. :) <3

Vi har varit och shoppat pa en av de storsta outlet-centerna i varlden! De var coolt.. :P
Vi ar i Florida, i Fort Lauderdale. Igar var vi och besokte Everglades. Dar finns det alligatorer, de ar ungefar som krokodiler. Vi akte runt dar i en bat och vi var cirka en meter ifran dom, de var riktigt haftigt. Jag hade tankt att jag skulle ladda upp nagra bilder har sa ni far se, men jag ar inte saker pa om man far gora det har pa hotellets datorer. Ska fraga .. :)

Nar vi var i shoppingcentret sa var vi pa en resturang som hette "Rainforest". De var bra gjort, ibland sa rorde och lat lerelefanterna runtomkring oss.. :) Det fanns manga akvarien ocksa. Pa en fisk sa var de som en slinga som hangde efter och ja fragade pappa var de var, da sa har att de var bajs. Sedan slappte den och restan av fiskarna i akvariet at upp fiskens avforing, riktigt ackligt men pa samma gang valdigt roligt, herregud vad jag skrattade.

Hittade ett par jeans och en fin festtroja. :)

Nu ska jag ut i solen och fa farg, jag tror min solskyddsfaktor har sjunkit in nu, ha de bra, puss puss / Frida

Ps. Hur har ni det i Sverige?



Kommentarer
www.sarrahs.blogg.se

Guuu vad jag längtar efter dig frida!

lyckost att du har det varmt och skönt i USA =)



Skriv vad du har gjort varje dag,eller så mycket du hinner. I Sverige är det höstväder och blir kallare och kallare =(

2008-10-25 @ 18:23:27
URL: http://sarrahs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0