Nästan alla överdriver!

Är det flera än jag som har tröttnat på att se alla pressar där de står om bästa vännen/flickvännen/pojkvännen :

Du är allt för mig min andra halva, min tvilling, mitt allt, utan dig vore jag ingenting, du är en ängel, du betyder allt för mig, dör du då tar jag självmord.
Asså lägg av!! , vissa kan skriva sidor långa om personen,det här var ju bara en sammanfattning(!).
Räcker de inte med att säga några meningar och sedan Jag Älskar Dig.

Och säkert att ni säger allt dedär till varandra i verkligheten, ne de gör ni verkligen inte.  


Jag älskar dig är de mest känslorika man kan säga, räcker inte det för er ? Varför skriva allting på playahead ?

Jag är verkligen trött på alla de långa pressarna på playahead, (jag menar inget illa för vissa personer om ni tror de, de finns ju dom som inte överdriver).

På tala om "Jag älskar dig" , använd inte de tre fantastiska orden om du inte menar de. Jag kan själv inte förstå hur alla de idioter som säger de fast de inte menar de kan göra så, förstår ni inte att de är känslor ni leker med ? Och varför skicka tusentals sms om dagen med samma slut (=Jag älskar dig) ... PRATA I VERKLIGHETEN ISTÄLLET, SÄG DE I DE RIKTIGA LIVET, de betyder så mycket mer!! En god vän sa en gång till mig att man alltid ska prata mera i verkligheten än vad man gör via teknikska saker.. Ja de stämmer i de flesta fall... :)<3



De var de, så otroligt skönt att få skriva av sig lite granna.. :)


Kommentarer
Emmaa

Men man kanske vill skriva sådannt, asså man kanske vill berätta för sin kompis allt, inte bara säga: JAg älskar dej, för som du själv säger att alla säger det men inte menar det, då kanske du fattar varför man gör det, och skulle du stå och säga det till din kompis bah: Åh älskar dej mest i världen, du är min andra halva, utan dej inget mej oh allt det där, jag tror inte det, så sluta klaga på allt och alla och skrv om dina egna kompisar för jag tror att dina kompisar blir mer glada ifall du skriver en jätte lång text om henne än att du bara skriver&/säger jag älskar dej! Någon som tycker som jag??

2008-10-04 @ 11:36:26
URL: http://everythingaboutemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0