Tjooohoue!! :D<3

Snart bär de av till flygplatsen, en bit närmare USA. På söndag åker jag. De ska bli kul men ja kmr sakna alla er här i Sverige. :( , ... <3

Så himla skönt, nu är de inga läxor idag inte, de är så himla skönt när man inte behöver göra något, utan kan bestämma över tiden man har själv. Men ja ska plugga inför proven på flyget. Matteprov, SO-prov oc Musikprov. Herregud, ja trodde att proven nån gång var slut, men ja får nog vänja mig med att de bokas nya prov direkt när man har gjort ett annat...

Vad ska vi göra denna fredagseftermiddag?

Ps. Nu har jag passerat 1000 besökare, xD , tkr de är superduperkul att ni läser min blogg. :P


Kommentarer
Anonym

Ghahahhaha, offta 1000 besökare, du har ju fanimej haft 2 idag! BULLSHIT!

2008-10-24 @ 16:53:37
Anonym

Jaså. sorry, jaa troddde du mena idaawh

2008-10-24 @ 16:54:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0