EF Språkresor,hos polisen och H&M

Heej på er! ;)<3
Igår var jag, mamma och pappa på EF´s Infomationsmöte. Jag kanske ska åka nästa år.

Vi har hos polisen och tog ett passkort. Jag blev dålig, men efter att vi redan hade sakt till att vi ville ta några nya så kan man ju inte komma en tredje gång och säga de. :P

Vi var på den nya H&M i Haninge Centrum. Jag blev förvånad över att det var så stort. Nackdelen var att dom inte sa hur dom sorterade kläderna (t.ex. här är divided och vid den ingången börjar barnavdelningen. Annars så var de väl bra. ;)

Precis innan ja somnade igår så kom ja på att jag hade en läxa, kollade när den skulle vara klar och gick sedan och lade mig.

Nu ska ja ta och göra läxan i Samhällskunskap. :P

FJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0