Ett kedjebrev

Hej på er. I vanliga fall brukar jag aldrig skicka kedjebrev vidare. Jag tycker verkligen inte om när folk skickar sånt me hot, tänk nästa gång när du får ett kedjebrev att det är nån som också suttit vid datorn och skrivit ner allting.

Detta kedjebrev blev jag glad av att läsa. Läs de ni också så kommer ni nog att ge ifrån er att glatt leende för nån sekund i alla fall! :D


"Du kanske inte tror på det, men det är till 100 % sanning!
Och får jag inte tillbaka detta mail får jag ta den smällen


1. Åtminstone  2 personer i världen älskar Dig så mycket att de skulle dö för Din  skull.
2. Åtminstone  15 personer älskar Dig på något sätt.
3. Den enda  anledningen till att någon hatar Dig, är att de skulle vilja vara precis som Du.
4. Ett leende  från Dig kan ge lycka till vem som helst, även om  de inte känner Dig.
5. Varenda  kväll tänker någon på Dig innan den somnar.
6. Du betyder  allt för någon.
7. Om det inte vore för Dig, skulle någon inte leva  nu.
8. Du är  speciell och unik.
9. Någon som  Du inte ens vet existerar, älskar Dig.
10. När Du  gjort ditt livs största misstag, kommer det något gott ur detta.
11. När Du  tror att hela världen vänt ryggen åt Dig, titta en gång till, det är  troligtvis Du som vänt världen ryggen.
12. När Du  tror att Du inte har den minsta chans att få som Du vill, får Du det inte  heller. Men om Du tror på Dig sjäv, får du Exakt som Du ville, förr eller  senare.
13. Kom alltid  ihåg komplimanger du fått, glöm alla otäcka  gliringar.
14. Tala  alltid om vad Du tycker om folk till dem. De mår mycket bättre, om de  vet.
15. Om Du har  en underbar bästa vän, ta Dig tid att låta vännen veta att denne är  underbar.


Sänd detta  brev till alla Du bryr dig om, inklusive de som du bryr dig om men inte känner så väl och inklusive den person som sände det till Dig.
När Du gjort  detta kan  Du lysa upp en persons dag och kanske, får dennes perspektiv på livet att  bli till det bättre! Det kan trots allt inte vara fel?"


Så, nu menar jag absolut inte att ni behöver skicka detta vidare, för det var inte det jag ville få fram med detta inlägg!

Hejdå :D Ses snart igen! ;)

PS. Lyssnar på RIX FM på PA. Nåns favorit?



Kommentarer
Linda

Jag är inte heller förtjust i kedjebrev, men detta är undantag-riktigt fint! Jag målade två lager av Dependlacket ;)

2008-09-05 @ 22:08:18
URL: http://bettieli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0