Fara för R.I.P min mobil

Min mobil höll på att gå sönder ikväll. Jag sprang och den föll på den hårda asfalten. Jag höjde rösten och sa nått me tusan (har glömt för tillfället, förmodligen hjärnsläpp?). Jag sprang tillbaka och tog upp den, rädd över att den skulle vara hela krossad. Tur i oturen så var de så att mobilsmycket hade landat närmast asfalten så den skyddade. Jag var superglad över att den inte gick sönder. :) De var ju bättre att mobilsmycket gick sönder en hela mobilen. Alla kontaker, låtar och framförallt SMS hade isf försvunnit!


Kommentarer
Anonym

Ja, det är ju SMS man är rädd om-egentligen.

2008-09-26 @ 21:43:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0