Förlåt

Förlåt för att jag inte har skrivit något på länge, men de har varit prov att träna på som jag tycker är viktigare än att sitta vid datorn. De är ju ändå betygen de handlar om. Beroende på hur man lyckas på prov, de påverkar ju betygen. De är nu 13 mål i NO som man kan uppna på ett endå prov! , jag säger inte att man klarar alla, men en etta är ju alltid en början ;)

Efter en timmes dans (som jag säkert kommer att ha träningsvärk efter imorgon) så ska ja gå och lägga mej. Har både ätit och duschat.

Ska ha en plugghelg.. De ska faktiskt bli kul! :p , haha, ja vet inte, ja börjar tycka de..från att inte gilla de, till att vilja göra de! :P , hur är ni med läxor och prov?

Hare gött / Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0