Grishjärta, skrattatacker och knaki-knaki

Vi disikerade grishjärta. De var de äckligaste ja sett, även om de var intressant. Jag trodde att ja skulle få värsta ångesten när ja rörde på de å så, men icke sa Nicke, jag tyckte de var spännande. Jag jobbade me Emma och Sofia.
Jag hade långa naglar och Jenny (läraren) sa att handskarna kunde spricka, så de va lite riskfyllt me naglar sparda i över fyra veckor, men de sprack inte.

Fick en "liten" skrattatack me Emma och en granne här ikväll. Hon kollade på mej å sa "vill du sälja några jultidningar eller ? " , aahah. ja ba: aaa :D, heerregud, ja måste ha sett supergalen ut, tur att hon bara skämta!! :D haha

När Emma och ja gick så hörde vi att de knakade i busken, Emma (och jag) fick panik och sprang hela vägen hem,Livrädda över att någon kanske följde efter oss.

Detta har varit en riktigt rolig dag. Lite pillande på ett grishjärta, frågande kunder och knak omkring två livrädda tonåringar. En perfekt blandning av allt som ska finnas me. ;).. , puss och kram så hörs vi imorgon.

//fRiDaPidA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0