Livrädd! :O :'(

detta stod på en blogg (babilou.se):
"

Jordens undergång?

Janne skrev det här fredag, 5 september 2008, 13:20

Jag satt och läste Di Weekend nu på lunchen och deras artikel om CERNs partikelaccelerator LHC (Large Hadron Collider) som ska startas nu på onsdag. Det är ju väldigt intressant tills jag läser det sista stycket i artikeln:

"Om experimenten lyckas, kan de leda till jordens undergång. Det hävdar i alla fall en grupp forskare med den tyske professorn Otto Rössler i spetsen som anmält Cern-projektet till Europadomstolen.

Acceleratorn kan enligt anmälarna skapa små svarta hål som kan växa och dra in hela jorden i sig, och därmed förinta världen. Därför bör inte acceleratorn få startas. Från Cern-håll avfärdas anmälan som helt ogrundad."

Jag hoppas verkligen att Professor Otto har fel."





Allt folk där ute, jag är livrädd och arg!! Forskarna kan väl vara lite smartare än att utsätta hela jorden för undergång ?? , de är ju endå smarta, .. gör de själva!! , utsätt inte oss för detta! :@ , haah, asarg!!

Kraam , sov gott de förmodligen sista nätterna!! (ne, men ja går ju på allting!! )
 



Kommentarer
Liza & Marren

oj shit!!

2008-09-06 @ 20:25:55
URL: http://wheresyourdignity.devote.se
anna

Shit

2008-09-07 @ 14:31:32
URL: http://annsaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0