Ord kan göra mycket

Ord kan göra både lite och mycket. De kan svika, de kan göra en glad. Att sitta vid en dator oh skriva in allting som man säger till folk via MSN är inte alls samma sak som att prata öga mot öga tycker jag. Vissa har lätt att kunna framföra saker via ett tangentbord. De kan vara både positiva och negativa. Man kan göra någon glad, men man kan också säga fula kommentarer som man egentligen inte menar.

Mobbning via internet. De är någonting som säkert är vanligare än mobbning i samhället. De är någonting jag verkligen är emot. Folk som är väldigt elaka vid en datorskärm stör mig enormt. De är de som är hur blyga som helst sedan när man träffar dom efter mobbningskatastroferna. Jag fattar de bara inte ..

Vad tycker ni om detta?

Kram Frida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0