Roligaste rasten någonsin, utvecklingsamtal och lite prat om hårddisken

Igår (glömde skriva igår :P) så var det den roligaste rasten någonsin. Emma L höll på att bli uppslängd på skåpen men lärarna tog upp nån annan.. som var rolig att se på när den skulle ner. :D ., haha, skratta nästan ihjäl mej på de!!

Utvecklingsamtalet gick bra. (:

Igår fick ja min hårddisk. Jag har nu 300 GB i minne. :D:D , Datorn är som ny.. Men ja hade otroligt tur för bara några dagar innan den förra lilla hårddisken pajjade ( alltså de är två stycken i hårddisken) så kopierade ja allt från den hårddisken som nu har pajat. Så jag har kvar allting. :D

Ska äta frukost nu, bajj


Kommentarer
jennifer

gör en ny header ;) <3

2008-09-02 @ 17:17:52
URL: http://jdahlqvist.blogg.se/
erik

Vill du bli dagensblogg i min blogg? Kolla i sånna fall in min blogg senare idag! :)

2008-09-02 @ 17:48:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0