Träningsvecka

Har tränat som en crazy Frida inför NO-provet och Matteprovet denhär veckan som varit. Jag har pluggat och pluggat. Emma I och jag har suttit tisdag, onsdag och torsdag eftermiddag och pluggat på våra prov. Snacka om att man märker stor skillnad jämfört med 6:an! Jag har gjort klart mattens kapitel och ska nu (elr inte nu utan imorgon elr i övermorgon) börja träna inför the big test. :D , jag vill faktiskt träna inför alla prov nu, de har börjat bli roligt, de är ju positift att ja tänker så iaf ;) ,

Nu ska ja götta mej med lite chips och champis och se på alla Idol-avsitt jag har missat pågrund av träning inför proven och danstimmar. Å juste, Hasses brorsas låtsassyrras kompis vare oxå ja, de ska ja se på först! Vad ska ni göra nu och fram till senare på kvällen ?

Om vi inte hörs innan ja slömrar så godnatt, som så gott, dröm inga mardrömmar om älgjagande som ja gjorde förra veckan (de var jätteläskigt!! :O :D)

Ha en bra helg (och med det menar jag självklart inte att vi inte kommer höras innan den är över! ;)) // Frida

Ps. Var inte den sista parantesmeningen lite krånglig? , förstod ni var jag menade överhuvudtaget ? *skratt*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0