Demi Lovato, High school musical och tuta och kör-hiten


La la land - Demi Lovato   (Den är så otroligt bra! :D)

Igår var vi på High school musical-musikalen på Göta Lejon. Vad jag skrattade och log, det var ju nästan exakt som på filmen! Skådespelarna spelade otroligt bra, särskilt hon som spelar Kelsi och hon som spelar Sharpay. Man såg typ 5 killar i hela lokalen, hahah. Snacka om att det har blivit en riktigt tjejfavorit! Efter det så åkte vi till moster Mia, Jessica och Jonathan. Där firade vi Jonathans 20-årsdag som var för några dagar sedan, Jessicas som är idag, och Mias som har varit. Vi åt tacos och hade en jättebra kväll. :)

Jag har fastnat på dendär barngyma-låten "Tuta och Kör" som var med i Talang i fredags. :P


Kommentarer
Emma

Hehe, den där musikvideon hade jag på min blogg får några veckor sedan.. Har tröttant lite på henne och låten.. Just nu är Taylor Swift min favvo! :D

2009-04-27 @ 21:14:08
URL: http://emmsaa.blogg.se/
Linda

härlig header!!

2009-04-27 @ 22:39:25
URL: http://ndail.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0