En stor, positiv förändring

Jag har bytt från en PC till Mac. Känns väldigt annorlunda, fast på ett bra sätt. Musen åker av automatik upp till högra hörnet, sedan kommer jag på att det är ju i vänster hörn som krysset är i. Det känns som en frihet, allting går så fort. På PCn var RAM-minnet på 0,5 GB och på denna är det 4 GB. Jag är så glad! Tyvärr bör jag ju föra över det viktigaste till macen, och det är ju mindre roligt.
Som ni kanske har märkt så jag har inte bloggat på ett antal dagar, men jag har helt enkelt inte tagit mig tid eller haft lust. Man ska ju blogga när man vill blogga, eller hur? ;) 


Kommentarer
Emma

Åh just nu hatar jag dig! JAG VILL OCKSÅ HA EN MAC!!! fast en mac book dåra men ändå ;) lyckost! fortfarande plugg imorgon eller?

2009-12-02 @ 21:12:56
URL: http://emmaingemann.blogg.se/
Anonym

Den ser nice ut :G:G köpte ny dator själv förra veckan elr förförra eör nåt :D nice iaf :)

2009-12-09 @ 21:03:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0