Som min egen skugga

Jag lånade ju den¨på biblioteket i fredas. Den var så bra så att jag inte ville lägga den ifrån mig. Nu har jag läst ut den, vilken rysare! Men det var grymt bra. :) , Det handlar om en tjej som börjar höra från de i kvarteret och vännerna att de har sett henne i vissa tillfällen på en viss plats, tjejen är mycket medveten om att hon inte var där. De är alltså någon annan som ser exakt ut som henne och som vill ta hennes plats. Men vem är den och vad vill den henne? Vill den henne något ont?

Ja, läs så får nu reda på det. Det är en bok som ja varmt rekomenderar. Det är en sån bok som man inte kan lägga ifrån sig. :)

Har du någon favoritbok just nu ?
/ F



Kommentarer
Anonym

Sv; Okej, och ja, visst är det bra? Asroligt! Kram på dig!

2009-02-15 @ 20:49:34
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
tess ♥

det är just det, att välja bort. Kan inte göra det!

må- träning (innebandy i 2 timmar)

ti - då är jag tränare själv i innebandy ((hemifrån i typ 2-2,5 timmar)

on - kommer hem fårn skolan måste göra maten hemma, sedan träningen igen

tors - då har jag dans som inviduella val. Det är alltså skola efter skolan, Så kommer hem vid 5 lagom trött.

fre- städar ibland hos mormor kommer hem vid 5, och vem vill plugga på en fre?

lör - träffar kanske kompisar? eller har match

sön - || -, och att jag ibland har dans 2-3 timmar (eftersom det är skola då och det räknas som skolk om jag inte kommer..så går jag på det

och jag vill inte dissa laget, för då får ajg inte vara med matcherna.

Jag har typ aldrig tid med vänner, men när jag väl har lov så måste man ju ta sin tiid, så använder bara måndagen till att plugga, Hoppas jag lyckas (a)

2009-02-15 @ 21:05:05
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/
tess ♥

Det är egentligen jätte soft där jag går. Brukar annars aldrig ha läxor. Men ht hade jag praktik två dar i vekcan fram till jul. Jag går Omvårdnad. Vill bli polis ;) får se hur det går haha^^

Men jag är lite rädd för tvåan, hört att det är en del plugg då...men ska sluta med dansen tills dess.

<3

2009-02-15 @ 21:45:33
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/
Nea

har läst den den e skit bra xD

2009-02-16 @ 19:00:59
URL: http://linneann.blogg.se/
tess ♥

sv: jag har dansat sen jag var 10år. Då började jag med kurs på fritiden, Och sedan när jag började gymnasiet så slutade jag på fritiden och dansade bara dansen som var under skolan. Men jag ska sluta med dans till hösten, eftersom det tog så mycket tid. Men jag funderar på att kanske börja på fritiden då, men får se. hur länge har du dansat? :P

jag började att dansa jazz, och den kursen jag går nu i skolan dansar jag, jazz, modernt, balett och afrikanskt. vad dansar du för nåt?

2009-02-16 @ 19:57:00
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0