Torvalla, BusMoltas och lite Monopolspelande :)

Idag har Emma och jag varit på Torvalla och simmat. Det började med att vi väntade på bussen i en timme. När vi väl var och simmade så hade vi det riktigt skojj. (: Det var väldigt mycket folk när vi kom, men när vi gick så var det natsaj bara vi två kvar, det berodde på att de skulle stänga. :D hahah ..;) Jag hade inte satt på mig kläderna när klockan var 15.24. Bussen skulle gå 15.23. Vi hann med bussen! :D helt otroligt ! :D antingen så gick klockan fel, eller så kom bussen senare än vad det stod på tidschemat. Moltas var busig imorse, nu är han helt slut. Han har inte ens ätit upp sin mat!! Han som alltid brukar tömma skälen bara några få minuter efter han har fått den.. Konsigt tycker jag , håller du med? När vi var hemma så spelade du lite Monopol ! :D förmodligen inte helt oväntat :D vi spelade länge :) Mamma och jag han kollat på MeanGirls, som är en film som vi båda gillar . :D Hur har eran dag varit? Kram frida


Kommentarer
Anonym

Du har stavat fel på Kram..det står "Kran Frida" xD haha :)

2009-01-21 @ 21:15:45
felicia

hihi, vare den filmen du fick av mig i present (a)

2009-01-24 @ 10:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0