Jävla såsjävel!

Igår vid middagen tog jag fram en sås som jag förut gillade. Mamma bad mig kolla på bäst före-datumet och det var den 22/7 så det var ju lugnt. Jag åt av såsen men inte mamma eller pappa. Efter middagen började jag att må illa. När jag låg i sängen för att försöka sova så spydde jag. Det bara kom så himla fort.

En av mina största rädslor är att spy, trots att det är skönt efteråt när man mår bättre. Men den där obehagliga känslan när det kommer ur munnen och eftersmaken är helt klart värst av allt! Idag har jag mått lite bättre, just nu mår jag bra. Det har sina upp och nergångar. När man har spytt upp någonting och sedan så äta det igen så faller tanken tillbaka då man spydde. Dagens värsta: att spy!
 
Ps.Ursäkta språket. Inte alls likt mig, eller hur? Men ja ville göra det till en kul grej, ja menar, hur ofta svär jag? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0