Dansläger och kubb


Felicia och jag går på ett dansläger denna vecka. Vi dansar jazz, street, hiphop, house, show och musikaldans. Vi har uppvisning på fredag klockan 11 i Haninge Centrum, kom och titta! Nu på eftermiddagen så åkte hela gruppen till Brandbergsbadet. De sa att det var 25 grader i bassängen men det kändes som 10!

Kubb tillhör sommarn. Jag skriker och skattar som vanligt, trots att jag är sämst.

Felli vann, CONGRATULATIONS! :D


The winner takes it all. Kungen blir misshandlad.

Båda vill vinna, det slutar alltid med en winner och en loser. ;) Kungen betyder allt!


Kommentarer
Emma

Du gör ju det ni.. Sen håller du på och säger att jag inte är nå rolig och va med, det är inte du heller kan jag säga då.. Du vill ju typ bara titta på TV! Du vill inte vara min kompis längre vah? ..

2009-06-25 @ 11:24:27
URL: http://emmsaa.blogg.se/
Emma

Hej!

Fin blogg!!!;)

vad ska du göra idag??

2009-06-25 @ 11:30:07
URL: http://emmmizz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0