Lördagsmys, I feel fine

Just nu så sitter jag med en påse med vita chokladdrops och kollar på ESC. Vi har det hur mysigt som helst. Nästan alla låtar är ju superbra! Jag hejjar på Norge, England, Tyskland, Turkiet, Rumänien, Malta och Sverige såklart! Jag vill inte att Sverige ska vinna men jag hoppas endå att vi inte kommer bland de sista. :) Vilka länder hejjar du på? Idag har jag städat rummet och duschat å så vidare. Just nu älskar jag mitt hår, jag har plattat det. Än så länge gör det som jag vill, det växer som bara den! Imorgon blire plugg och ett joggingpass.


Kommentarer
amsibamsi

NY DESIGN! Jätte fint frida!

2009-05-17 @ 20:43:39
URL: http://amsibamsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0