Nu bannemig ska det bli bra!


Har precis bastat och satt på mig mjukiskläderna som påminner mig om tjejen som inte hade några mjukisbyxor. Hur kan man leva så? Det är en av de bekvämaste plagg som finns!

Idag tog min kompis Emma och jag en sväng till Haninge Centrum. Jag köpte en ny hårprodukt som kostade skjortan, jag är fixerad i hår. Det är nog för att jag inte är nöjd med mitt eget. Om den inte gör något åt mitt torra, lockiga hår blir jag galen, om en produkt är dyr bör den vara bra. Jag berättar om resultatet när håret har torkat.



Kommentarer
felly :)

tjenixen XD haha,

man såg juh redan innan håret blivit torrt att det funka den där produkten! ladda upp en bild när håret är torrt oxå :D



ringer du imorrn(onsdag). NÄR DU VILL! e hemma hela dan ;)

kramar // Felicia <3

2009-10-27 @ 23:03:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0