Sover hos Emma L inatt


Jag ska snart bli upphämtad. Mamma och pappa är i Prag på en weekend. Inatt sover jag hos Emma L och lördag-måndag hos Emma I. Det ska bli roligt! Ikväll blir det förmodligen någon film och självklart, fredagsmys!

På lördag har vi konfirmationsträff, lite lagom roligt? Efter det så ska Emma I och jag åka och shoppa! Wie! :D
På söndag är det dans för min del, nu är det bara 2 lektioner kvar till uppvisningen. Jag har hittat värsta fina klänningen som jag ska ha på uppvisningen. Den är så himla snygg, ska visa den för er någon dag! Massor av färger!

På måndag börjar skolan. Det är sådant man helst vill slippa när man har varit borta från den i tre veckor! Blää! Men jajaj... blir kanske kul endå. Det händer ju mer under vardagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0