Gröna Lund!

Idag ska Marcela och jag åka till Gröna Lund. Här kommer lite bilder sen förra året!
Förra året fastnade jag och Felicia i Insane (bild ovan) i en timme. Jag var skiträdd! När vi kom ner så skakade båda. En tjej frågade om vi ville ha något men man säger ju liksom inte " Ehm, Ja jag vill ha en jättestor mjölkcholkad och...". Det är oartigt. Istället hade vi turen att direkt när vi kom ner och spelade på dessa stora vinster så vann vi just en mjölkcholkad! Det blev som en liten tröst. Förresten, ser ni hur liten jag ser ut på bilden?

Ser väldigt annorlunda ut tycker jag.

Marcela och jag ska åka massor! Vi ska vara där vid ett och gå vid sjutiden! ^^ Insane, Tilt OCH vi ska faktiskt gå i spökhuset. Förra gången så trampade jag sönder en kompis tå därinne. :S BILDER KOMMER!

Kram Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0