Sommarlovets sista dagar


Hej svejs! Den sista helgen har spenderats ut till det yttersta, vi har varit ute med båten. I fredags åkte vi till goda vänners landställe och resten av helgen har vi myst på Bullen med andra goda vänner. Det har varit väldigt trevligt. Imorgon börjar skolan och jag är faktiskt glad! Jag brukar alltid vara lite deppig dagen innan, men nu längtar jag lite! Men vi får väl se imorgon när jag går upp klockan sju, det kommer inte vara lätt!
Trots det så har sommarlovet varit helt perfekt. Det känns skönt att skolan börjar nu, så att man kommer in i vardagen igen. Jag hann inte få sådär tråkigt de sista veckorna utan hela sommarn har varit fullspäckad med roligheter!
Hoppas ni har en bra sensommar ni också!
Kram Frida


Kommentarer
AMANDA FALK

Ååh gud vad mysiga bilder :D

Sv: Som jag skrev använder jag hårinpackning varje gång jag tvättar det vilket är 2 gånger i veckan ;-)



Precis, super gott när man verkligen vill ha något onyttigt, dock vill jag inte äta det till frukost för jag gillar att just till frukost äta nyttigt (sen är jag inte så nyttigt hela dagen) men morgonen är jag sugen på ba amt som mycket fibrer, viraminer, nyttiga pålägg, frukt, ägg, gröt osv.



Nu har jag haft en träningspaus sen jag kom hem från Dubai. Men där nere tränade jag på gymmet/simmade 4 gånger i veckan. Innan jag åkte ner så tränade jag löpning i maj-juni 4 gånger i veckan. Sprang ca 8km åt gången och körde lite styrka efter.



Men från september 09 -april 2010 tränade jag på SATS. Då tränade jag också ca 4 gånger i veckan och blandade mellan ALLA deras pass (det finns mängder), dans, styrke, lugnande pass som pilates, puls/konditionspass osv. osv. och sen blandade jag det med träning på gymmet där jag körde kondition. Jag gilalr inte styrka så kör sällan det..



Nu den 1 september sätter mitt SATS kort igång igen så då går jag tillbaka till min pass&gym träning 4 gånger i veckan :D Har längtat jätte mycket!! Är en träningmänniska i grund och botten och jag tycker det ger mig så himla mycket positivt at träna. Blir glad, får energi, pluggar snabbare, känner mig fräsch, stark och duktig, tycker det är kul, en utmaning osv. Tränar du nått?



Ha en trevlig söndag!

2010-08-29 @ 09:56:18
URL: http://amandafalk.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0