Efter regn kommer solsken


Hej svejs! Idag har jag varit i Farsta C med mamma och shoppat de sista julklapparna. Imorgon är det skolan som gäller. Har inte varit där på över en vecka pga. prao. Känns konstigt. Men man kommer ju in i det på en gång.

Imorgon ska jag satsa hårt! Det skulle vara jättebra om jag blev klar med både sjöldarbetet och mitt "vattenfallshus" på bilden. Därför säger jag godnatt nu och rubriken kommer stanna i mitt huvud de närmsta dagarna. Snart är det julafton och därefter åker vi till Jordanien! Härligt!

Höll nästan på att glömma.. Jag joggade i den tunga snön idag! Haha, gick faktiskt.. Nu kan jag fortsätta att öka min kondition ännu mer. Alla tjocka vinterkläder gör det ju inte lättare precis. Men ; Allt är möjligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0