Hai!

Är med Emma I. Vi ska se på Inception nu. Hoppas på att den är bra! Har ni sett den?



Vi har dukat upp massor av onyttigheter. Det är riktigt fredagsmys idag!
Nu lever jag bara. Jag har nästintill inget att plugga på. Denhär veckan som kommer ska jag se Vakna med the Voice varje morgon. De senaste veckorna har morgonarna bara inneburit en snabb frukost som jag stressat mig i på 5 minuter. Jag längtar! Ska måla naglarna och träna lite extra också!

Ha en toppenfredag och mys lite extra!
Kram Frida


Kommentarer
Julia :)

Riktigt bra godissmak :D vad mysigt det ser ut! :D

2010-12-18 @ 20:51:36
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Anonym

tror Vakna med the Voice är slut för säsongen, eller vad man säger.. sista hade dom i fredags tror jag. sen kommer dom väl tillbaka efter nyår :)



2010-12-19 @ 14:56:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0