Ojj :O

Denna urgamla bild från 2008 (!) hittade jag nyss i arkivet här på bloggen. Kommer inte ens ihåg bilden trots att jag förmodligen spenderade en lång tid med att redigera den som en header. Visst ser jag liten ut?

Jag sitter i pappas kontor som har typ världens segaste dator! Måste skriva ut en uppgift...
Precis som jag skrev så skulle denhär dagen bli väldigt annorlunda. Det kan man minst sagt säga! Förutom mycket skratt (som å andra sidan är en stor del av min vardag) så har jag varit på två gymnasium.

Mina två klasskompisar Hanna I och Emma L följde med. Fredrika var ingenting för mig. Fria däremot var en stor förvåning! Jag kände bara efter några minuter att jag ville gå där. Emma gick liksom mig ut helt såld, fast hon tidigare hade varit negativ mot skolan.
Jag ska kolla på Östra gymnasiet i januari också, men jag måste erkänna att detta kändes helt rätt! Hoppas allt är bra med er! Kram Frida


Kommentarer
Julia :)

NEJ vilken söööt bild. Asliten! :D



Åhh vad roligt att du gillade det!! Det är lika bra som det verkar :D jag blev också helt såld och har inte ångrat mig att jag började där!!! :D



Vi får ta och träffas på lovet. Efter jag kommer hem från Gran Canaria!! :D typ sista veckan av lovet!

2010-12-08 @ 22:37:21
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Julia :)

Sv: hahah jo hon är rolig :D

okej, vi får bestämma exakt dag senare :)

ähh.. jag satt uppe till två när jag skulle upp 7 till skolan XD

2010-12-09 @ 16:49:40
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
maria

sv; nej det gör jag inte, hitta hennes blogg på nått sätt så brukar kolla in hennes blogg. :)

PEACE/marialund

2010-12-10 @ 17:33:16
URL: http://marialund.blogg.se/
fellisan

<3 gud va sööööött!! x) btw, jag har lite julklappar som väntar dig.... ses på jullovet? mellandagsrean kanskeeeee? :P puss ^^

2010-12-10 @ 17:50:36
URL: http://thelifeofus.devote.se
You dawg

Men då vet vi, jag ska inte gå på fria.

2010-12-10 @ 18:46:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0