Före- och efterbilder


Jag är väldigt nöjd. Det blev ganska mörkt, men jag gillar det. Det är en toning som varar i högst åtta veckor, alltså 2 månader. Jag är mycket nöjdare med mitt hår nu än vad jag var innan. Kul men en förändring också. Det behövdes två förpackningar av Country Colors Toning 50 Ljusbrun.

Det var ganska fjuttigt med färg, så om ni någon gång ska färga eller tona håret med Country Colors, köp två förpackningar om erat hår är längre än till axlarna. Så som jag har förstått det så gäller det dem flesta hårfärger, inte bara Country Colors.

Många personer med lockigt eller vågigt hår har upplevt att håret blivit plattare efter färgning eller toning. Det gjorde jag också med min förra bruna toning som jag hade hösten 2008. Men vi får väl se om det är samma med denhär.


Kommentarer
Bibbie :D

Vad snyggt det blev :))))) <3

2010-02-10 @ 16:01:28
Jeanette

Så otroligt fint det blev!!

2010-02-14 @ 15:31:46
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0