Onsdag den trettonde?



Idag hände lite roliga händelser som främst berodde på otur.

* Idag började brandlarmet tjuta i skolan (andra gången den här veckan!). "Fan, jävla nior", var ungefär så klassen uttryckte sig. När vi väl hade kommit nerför brandtrappan märkte vi att låset hade frusit fast, det är ju jättebra när det kanske brinner! Medans några av mina klasskompisar står och rycker och drar i låset så ser man andra klasser som går utanför detdär dumma stängslet och kollar nyfiket på oss.. Det slutade med att vi fick gå upp igen och gå mot skåphallen, men då slutade larmet. Det var nått i skolköket...

* Jag glömde min gympakasse i skolan också. Det har väl hänt något gång under hela min skolgång. Det kan till och med vara så att jag gick ifrån den när den stod på golvet bredvid mitt skåp!


Kommentarer
andrea

hahaha, nej frida.. det hade inget med köket att göra.. det var idiot killarna i klassen som smällde raketer på skolan! ;P

2010-01-13 @ 22:38:29
URL: http://andrealaszlo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0