Konfirmation


Otroligt söt!

Hela bunten! :)

Vår buffé efteråt, mumsfilibabba tyckte allihopa!

Jag fick fint skrivna kort av alla nära och kära!
Och fina presenter!

Vi hade det jättetrevligt allihopa. Man träffas inte så ofta, så det var roligt att se alla. Kul att så många kom för min skull. Presenterna var jättebra allihop. Och maten blev en stor succé, nästan alla tog två gånger. :D
Jag älskar denhär bilden på Amsi och Isabelle!

Tack till alla som gjorde min konfirmation till en toppendag!


Kommentarer
amsibamsi

Det e vi som ska tacka för att vi fick vara med dig den dagen ;)

Du är så söt! Jag gillar också den bilden jätte mycke!



Sv. Jag köpte alla bilder för 2000kr. Tänkte att jag kanske gillar dom om några år. Men jag ångrar mig redan...jag ser ju inte ut som jag på bilderna! Allt som e fult har dom tagit fram mer, det ska ju va tvärt om när man går till en proffsfotograf :(

2010-05-31 @ 18:22:53
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0