Äntligen är jag ledig

..från all stress och plugg! Gud vad skönt! Vilken frihet att bara få sitta här vid datorn och blogga! Så mycket plugg nu! Men det går framåt.. I helgen har jag absolut ingenting planerat så nu ska jag verkligen vila upp mig! Min nya iPhone 4 har även kommit under veckan, så det är lite roligt. :) Vilken skärm den har alltså! Den går mer än 100 gånger snabbare än min förra 3g, och det märks!
Idag hade jag inga märkvärdiga kläder sådär, men väldigt sköna! Hittade ett par gamla jeans som jag nästan hade glömt bort! Satt perfekt! Nu ska jag snart bege mig mot "fredagsdrinken". Vi och några av våra grannar här i trakten brukar mötas och prata och äta snacks innan middagen varje fredag. Mysigt!

Kram Frida


Kommentarer
amsibamsi

Hej :) Personalmötet gick bra, och som tur va så fanns det inte så mycke tid till att prata så mycke, så jag behövde bara berätta lite kortfattat. Vilket var jätte skönt! Ibland oroar man upp sig så onödan haha

2010-11-20 @ 15:16:21
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Julia :)

Åhh din Iphone 4 som du snackade om :D kul!!



Alltså, ditt hår är ju för underbart, ge mig!! Himla snyggo! ;D



Nice att hitta snygga jeans! Kul att hitta något man glömt bort att man hade! Jag har brist på jeans, måste köpa nya!

2010-11-21 @ 02:14:21
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0