Älska helg!

Nu kommer Emma I över! Vi ska se på The social network. Den ska tydligen vara jättebra, har fått 8,1/10 i betyg! Ett bra avslut på dagen minst sagt.
Jag har haft en bra dag med mycket skratt och glädje. Var på Tyresö dance award 2011 med Marcela. Det var inte riktigt vad jag tänkte mig men endå helt klart värt det! Stämningen var så bra när alla bara dansade och var sig själva.
Älskar dans-stämningen, och HELG!
Går inte att ladda upp nya bilder, så jag slänger in en bild från den gröööna sommaren! Snart är den här igen.


Kommentarer
Josephine

sv: Tack så mkt! Den hittar du om du har vägarna förbi USA, köpte den där i somras!

Inge snö på vägarna och 10 + utomhus så det går bra :) Dock så tar det en himla tid för snön att smälta..

2011-04-10 @ 18:58:46
URL: http://josephinep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0