Första dagen på lovet


Nu sitter jag här med 10 (ja, ni läste rätt!) tända ljus vid min dator. Mitt huvud är tungt som en tegelsten efter den här händelserika dagen. Gick upp kl 8 för att ta bussen till handen med min vän Emma L. Där spenderade vi hela dagen, vi var där i sju timmar! Jag böt styrka på linserna och klippte av håret. Ojj vad det där lät drastiskt.. Nej man jag kapade nog 10 cm. Har alltid varit lite rädd för "kort" hår men nu är jag faktiskt riktigt nöjd. Det är ju alltid bättre med ett kortare och friskt hår än ett långt och slitet.
Vi shoppade för en hel armé. Det kändes som att jag kom hem med en ny garderob. Roligt! Något som är mindre roligt är att det inte går att ladda upp nya bilder på bloggen. Det har varit så i några dagar nu, sååå enerverade! Just nu som jag har massor av bilder att visa er! Håll ut...


Kommentarer
© sarastille

2011-04-16 @ 10:09:54
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
© sarastille

Tänk, mindre än två månader till sommarlov! Har du planerat någonting speciellt i sommar? :)

2011-04-16 @ 10:10:06
URL: http://saramagdalena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0