En fördel med att vara kille (om jag nu var det)


Missförstå mig inte nu, jag skulle inte välja att vara kille om jag fick (inte ens för en miljon). :'P Hur skulle en kille i Fridaversion vara? Ser inte det framför mig. Men en stooor fördel med att vara kille är att man slipper allt hår. Satte upp håret i en knut idag. Vilken befrielse! Gör det så sällan för jag tycker jag ser så annorlunda ut då, men det är nog bara en vana.
Men samtidigt skulle jag aldrig klippa kort bara för att det är mer lättvårdat och bekvämare. Mitt hår är det som jag lägger mest tid på när det gäller utseendet. Enligt mig är det en viktig del av mig. Utan mitt hår vore jag inte Frida. Låter kanske konstigt för vissa av er?
Sen kan vi ju gå tillbaka till det där Frida som kille.. Tjaa, vad skulle jag göra utan alla nagellack (ny färg på bilden!) och de oändligt många klädesplaggen? Och alla deeptalk med bästa girlsen?

Skulle rent ut sagt inte klara en dag som kille. Haha, skulle du?


Kommentarer
regina

dansar inte i hd, slutade där för ett år sedan :) dansar hiphop, house och dancehall!

2011-08-07 @ 00:10:43
URL: http://rgina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0