Pigg och glad (kexchoklad!)


Första dagen på första riktiga skolveckan. Känns bra. Men på morgonen var jag inte såhär glad som på bilderna. Bussen kom tjugo minuter försent. Gissa om jag stod och kokade på busshållplatsen. Argh! Kom ju för sent till skolan. Aja, väl där flöt lektionerna på i snabb fart. Det är så roligt med nya lärare och nya studier. Påväg hem hade jag en Gålöalkis hängande över mig som rapade, flörtade och sluddrade konstiga frågor till mig. Riktigt äckel med den där blicken!
Men nu är jag hemma och har precis ätit en god middag med lax, ris och teriayakisås. Grey's Anatomy har jag också tittat lite på. Blir en ganska seg kväll. Slog förresten rekord på joggingen igår, ca en halvmil på 29 minuter och 8 sekunder. Stolt tjej! Så idag blir det bara lite styrka inomhus.
Sen Robinson och lite rabarberpaj med vaniljsås! Man kan inte annat än älska vardagslyx!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0