Kungsberget ♥


(Ursäkta för den svarta linjen.. Får inte bort den :/)

Idag var det dags för det årliga resan till Kungsberget med alla klasskompisar och andra elever! Bussresan är på sätt och vis höjdpunkten. Onyttigheter, sjuka skämt som man viker sig dubbel av utan anledning och mysig gemenskap. Man lär känna varandra mycket närmare vid sådana här äventyr, jag älskar det! Oskar L var ett stort fan av Christer Sjögren när han var barn... Påtal om ingenting.... XD
Varför gör man "den stora klassresan" i nian istället för i de tidiga åren? Det borde ju vara bättre för då känner man varandra och växer ihop. Jag känner i alla fall inte att jag känner min klass så väl. Hur är det med er?

Skidåkningen gick toppen!
Vi hörs när vi hörs!
Pussar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0