Ett klart minne


En bild från beachen i Turkiet. Bara några veckor sen, men känns som det var igår! Älskar majs. Hehe.. Försökte förmedla det på bild.

Det pågår just nu lite ändringar i mitt huvud angående bloggen. Jag är enormt bloggsugen och har massor av idéer pågång. Dock jobbar jag nu och det suger verkligen kraften ur en. Men imorgon är sista jobbdagen, så efter det har jag ju all tid i världen! Tänkte nämligen byta bloggportal. Eller i alla fall pröva.

Strukturerar upp det här bloggstöket när jag vill och har tiden till det! Sommarlovet är ju i full gång också.
Massvis av kramar


Kommentarer
Johanna

Svar : Ja det gör jag, eftersom blogg.se inte fixat någon app än :) Haha. Bloggar du också genom safari eller?

2011-07-13 @ 22:25:35
URL: http://joojo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0