Här anstränger man sig helt i onödan

Bilder från igår förmiddags, innan cyklingen.
Jag sätter nästan aldrig upp mitt hår. Dels beror det på att mitt hår är så tungt eftersom att jag har så mycket, sen orkar jag helt enkelt inte. Men igår gjorde jag trots allt det efter att ha läst My's guide. Det blev riktigt fint tycker jag, vad tycker du?
Tills mamma tvingade mig sätta på mig cykelhjälmen. Sur eller vad? Eller jag försökte i alla fall ta en bild på vad jag kände, men ni som känner mig vet ju att jag i princip inte kan göra en negativ min.

Ps. Vad tycks om bloggens ändrade design?


Kommentarer
johanna

du är över 15 år, och då får man bestämma över om man ska ha hjälm eller inte.

2011-07-05 @ 22:08:02
Frida

Jag vet:) men hon vill att jag ska ha det endå, plus att vi cyklade på en smal väg med massa bilar och jag hade en sprillans ny cykel som jag inte var van vid :)

2011-07-05 @ 22:27:10
URL: http://fridajs.blogg.se/
fellisan

hej! gud va brun du har blivit!! helt sjukt! :D cool bild här ovanför, kom du på texten helt själv? :D hur gick det med de små australienska barnen btw? svårt? :P KRAM!! SAKNAR DIG <3

2011-07-06 @ 03:06:16
URL: http://fellisanfoto.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0