Hopp i plurret?


Sekunden innan jag nästan ramlade i (med kläderna på!)

Tänkte bara meddela er att jag lever. Och tack för erat tålamod, då ni faktiskt kikar in i hopp om nya inlägg. Det gör mig glad. Just nu består livet av mycket bad och kompisar. Jag har prioriterat annat än bloggen de senaste dagarna helt enkelt.
Idag är det lite mulet väder och det sägs att det ska bli regn. Men det struntar vi i, för jag och min mamma ska nämligen cykla till Gålö och hem igen. Har faktiskt aldrig gjort det, men anar att det tar ungefär en och en halvtimme totalt. Kul att få cykla lite nu, har äntligen fått min nya cykel. Den är röd med korg, ville ha ett litet lantligt stuk.



Kan ni höra mitt skrik genom bilden? ;)

Ha en bra dag allihopa! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0