Sommar, sommar, sommar...

Var ute med båten under natten (dock inte denna på bilden, vi har motorbåt). Men såg till att uppdatera er lite. ;) Kameran får vänta, även om det lockar.
Åkte in till Skärholmen idag, men hittade ingenting! Visst är det så typiskt att man inte hittar några snygga kläder då man har pengar, och när man är pank hittar man som mest? Aja. Får vänta på höstmodet, som jag känner kommer bli riktigt bra! Emma Larson och kusinen svängde förbi nu under kvällen, så det blev lite av en stormiddag när mormor och morfar är här nu också.
Men nu ska jag kolla på lite Grey's Anatomy innan jag går och lägger mig!


Kommentarer
FREDRIKA PERSSON

sv; på picnik.com =)

2011-07-22 @ 09:56:15
URL: http://frdrika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0