14 hemlisar om mig


♦ Jag hickar alltid efter första klunken läsk.

♦ Jag har aldrig gått på en dejt, eller varit tillsammans med någon. Däremot så typ jagade jag en klasskompis vars namn var Olle när jag var 6 år. Hahahahah!

♦ Jag "knackar" alltid bort vattnet från tandborsten sex gånger.

♦ Förra sommaren fick jag värsta utslagen och mitt ansikte (främst läpparna) svullnade ojämnt upp så jag såg ut som Kissie.

♦ Jag har komplex för mina lår.

♦ Jag är kär i någon just nu. Men mina känslor har aldrig varit besvarade när det gäller kärlek, så vitt jag vet.

♦ Folk tror nog att jag är ganska säker i mig själv, men min självkänsla är inte så bra. Jag har prestationsångest vid prov och får svårt att sova, och blir lätt stressad över att inte räcka till. Plus att jag inte litar på mig själv.

♦ Men det jobbar jag på! Just nu håller jag på att övervinna mina rädslor. Jag tror nämligen att det ska öka självkänslan. Så jag har lärt mig att stå på händer och volta (dock utan att hamna på fötter). Men det är alltid en början, eller hur?

♦ Jag har svårt för att döda insekter. Spindlar är värst, det går inte! Då skriker jag som en treåring när jag inte ens har närmat mig den.

♦ Jag har brutit långfingret en gång.

♦ Om mitt hår inte är som jag vill förstör det hela min dag.

♦ Jag har typ 358457945 läppglans men använder bara ett.

♦ Jag färgar ögonfransarna.

♦ Jag får en rynka mellan ögonbrynen när jag är arg. Min syster och jag skyller på att den kommer från pappa.

När du har läst det här är det nästintill obligatoriskt för dig att skriva en hemlis om dig i kommentarsfältet. Nu har ju jag avslöjat en massa. Du kan självklart vara anonym, även om det är roligare att veta vem det är som skrivit det!


Kommentarer
已知 Mohammedi Al-debis™

Superkul att du är med och tävlar om att bli DAGENS BLOGG!

Glöm inte att man kan gilla inlägget på bloglovin + gilla min fansida på faceboo för att öka sin chans!



Ha en bra dag!

2011-07-12 @ 18:17:49
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0