Jag har återvänt från Paradiset


Efter en fantastisk och minst sagt lyckad vecka i Turkiet med tjocka släkten är jag nu tillbaka! Och tänka sig, jag klarade mig 7 dagar utan Facebook trots att det bara fanns några knapptryck ifrån (fritt internet på hotellet). Lite stolt, hehe..
Min mormor och morfar firade 50 år som gifta i torsdags, och det var det som var grunden till resan. De bjöd deras tre döttrar (inkl. min mamma) samt barnbarn och respektive på denna resa med dem. Vi har kommit varann närmre och insåg att vi aldrig har tillbringat en vecka tillsammans allihop. Det var på tiden! Vi har haft många glada stunder med mycket skratt.

Vädret har varit ultimat, som mest var det 42 grader i skuggan! Behöver jag ens säga att det var helt sjukt varmt? Eller hur många vattenflaskor jag gick och hämtade i baren under denna vecka?
Nu är jag åtminstone lite brunare, och de nya strandkläderna invigdes också, mycket nöjd! Sen kunde jag ju inte motstå lite shopping där.
Antar att mitt bildbibliotek har ökat med 1000 bilder nu. Inom de kommande dagarna kommer ett smakprov på vår resa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0