Dölugn fredag

img_6211 (MMS)

Huvudet dunkar och jag känner mig extremt trött. Somnade två inatt. Fattar inte! Ibland kan jag bara inte sova. Det är så störande när man är trött och inte kan det. I alla fall så fick jag någon reaktion av sprayfärgen vi sprayade mina kläder, hatten och skorna med. Enda sedan vi sprayade har jag haft ont i halsen och varit illamående till och från. Men antar att det är kombinerat med något, för jag har inte varit särskilt energisk den här veckan. Aja.. Nu kanske ni förstår vad sprayen var till; Jag ska vara helt ljuslila på dansuppvisningen. Får helt enkelt göra det bästa av situationen. Lägga mig tidigt (för en gångs skull), sätta på någon film, måla naglarna och bara slappa. Det finns något bra i det också. Men bloggen får nog vänta, har ingen ork för det just nu. Hoppas ni får en toppenfredag! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0