The best accessory a girl can own is confidence


Man kan aldrig få för mycket självförtroende och självkänsla. Nu kanske någon sitter där hemma och tänker jo. Men då tänker ni på självgoda människor. Det är inte alls samma sak.
Jag har funderat i dessa banor mycket senaste tiden...

Folk som har svårt att uppskatta sig själva vill ofta bevisa att de är så bra, så snygga, så perfekta. Den självsäkra behöver inte få bekräftelse för att känna sig tillräcklig. Den känner sig fin endå. OCH andra vet redan om det, att man är fin alltså.

Även om man föds som världens fulaste person så kan man bli den vackraste genom att tro på sig själv och veta att man duger. Ser ni vad jag försöker säga? Självsäkerhet gör en vacker.

Hur är det med dig, håller du med mig? Är du säker i dig själv?



Kommentarer
amsibamsi

Läste en del böcker av mia törnblom förut...hon skriver en hel del om självförtroende o självkänsla, och skillnaderna på dom. E många som inte vet skillnaden

Kan tipsa om dom om du tycker sånt e spännande, jag tycker hon skriver rätt bra. Eller...jag va lat o lyssna på talböckerna haha

Kanske har kvar på datan om du vill ha? Rätt soft att lyssna på när man är ute o går eller springer som du gör :) Så duktig så!

2011-05-05 @ 22:11:25
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se
tessie

Väskan är från accessorize store :) Nej det är ingen skillnad, fanns bara inget bra namn kvar med blogg.se så jag valde webblogg.se istället :)

2011-05-05 @ 23:19:33
URL: http://tessiel.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0